Saknar mobilbloggandet

Det var så lätt att ta en bild, skicka ett mms och skriva några rader till bloggen... Men det var då det. Får det inte att fungera, och plötsligt gapar min blogg tommare än tommast.

Igår var jag och lunchade med kära mor. Åt en underbar moussaka. Mums! Inhandlade lite kläder till mig och min (ibland) oklädde sambo och så lite böcker på torgmarknaden.

Har släppt alla hästar på två veckors välförtjänt bete. Blev ju tävlingar varje helg för våra körhästar här det sista, så nu passar vi på att ge dem lite semester och ta lite semester själva också. Snart ska de igång igen för då är det ju träningshelg, KM och annat som rullar på. Vi själva ger oss iväg till Skottland! Ska bli underbart att komma iväg lite och umgås i goda vänners lag.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka gå ut och städa det tomma stallet. Hmm... Tål att tänka på. '
Att tänka är också bra har jag förstått!


Kommentarer
Johanna mamman

Nä, nä städa inte det kan barnen ha som sin uppgift nästa vecka:P

Ha det underbarast i Skottland

Kram

2009-08-20 @ 11:35:03
URL: http://superkoll.blogg.se/
Denna Sanna Kvinna

Haha oppss, ja då alltid sagt att man inte ska blogga när man är för trött ;)

2009-08-20 @ 15:50:49
URL: http://sofieb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0