Vad är oddsen?

Två gånger på en vecka har jag varit i Lidköping på sådana där "måste möten" efter att inte ha varit någonstans på nästan två månader. Båda gångerna har jag vid exakt samma ställe och samma tid blivit sittande 40 minuter i kö. Vad är oddsen för det?

Gång ett blev jag omkörd av tre ambulanser och kunde sent omsider passera två demolerade bilar. Otäck känsla, men själva sittdelen i bilarna var hela vilket ju bådar gott.

Gång två var det asfaltsarbete. Tala om köer när folk skulle hem från jobbet.

 

Underbar utsikt från vindrutan! Eller hur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0