Lunchtid

Klockan är strax ett. Jag borde ta och äta lite lunch. Men sådant är ju så tråkigt. Usch usch...

Jag har varit duktig under förmiddagen. Suttit konstant i telefon med banken och försäkringsbolag. Nu är några av våra försäkringar uppdaterade och flyttade vilket innebär att vi tjänar minst 3000 varje år.
Sedan har jag ordnat en julklapp i form av ett pensionssparande åt min kära sambo. Är nog en av de julklappar jag samlar mest vuxenpoäng på någonsin. Men ska man så ska man ordentligt!

ytterligare några ekonomiska saker rörande våra lån har retts ut, och nu har jag ett sådant där behagfullt, fridfullt lugn i kroppen över att veta att allt är i sin ordning och att inga överraskningar förutom de julklappsutdelningen bär med sig inträffar den närmsta tiden.

I vilket fall inte förrän nästa år!!!

 



Kommentarer
Nelly & Erika

Måste verkligen kännas skönt :D

2009-12-15 @ 22:35:19
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0