Luften gör bra saker med mig

 

MMS

 

Då var vi på väg. Sex timmar sena och med en förmiddag som vi sent kommer glömma. Mina öppna tårar som inte gick att hålla tillbaka skvallrade för flera utomstående personer om att något inte stod rätt till. Men nu är vi på väg. Alla tre! Min vackra känsla håller dock i sig och blir bara starkare och starkare ju närmare norrut vi kommer.

Vackra inland.

Vackra kust.

Vackra känslor.

Vackra människor.

 

Dit är vi på väg. Och ingen, absolut ingen kan ta den känslan från mig. Ingen kan ta vår känsla från oss. Ingen kan ta vårt liv ifrån oss. Ahh... Ljuva norrlandsluft. Den gör bra saker med människor. Bra saker med mig!



Kommentarer
Maria

Hej snygging! Du är utmanad... se min blogg

2009-02-13 @ 22:47:17
URL: http://www.mittmaraton.bloggagratis.se
lotta

ha det nu så skoj o passa på att ta hand om er själva för nu finns det inga krav som kallar

2009-02-14 @ 20:09:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0