Jippie! Hjärtat hoppar för Agil och Anna.

Agil som varit här för inridning och vidareutbildning kom igår trea i sitt andra löp på Täby!

Läs mer HÄR

GRATTIS säger vi till ägaren och tränaren Anna Ravik.

Jag vill också passa på att tacka för ett underbart och oerhört bra samarbete med inridning, vidareutbildning och satsning på Annas egenuppfödda hästar.

Jag har dessutom Anna att tacka för mer saker i mitt liv. Till exempel min underbara sambo!

Tack Anna! Du fick mig att leta på rätt ställe! *ler*



Kommentarer
Tösasnodden

Alla hästarna var duktiga tycker jag, det var en tung och jobbig bana, men klart grattis till han naturligtvis, såg du Assischca, hon blev som vanligt rädd för spö från annan ryttare, trist att de inte kan rida shysst!

2009-01-05 @ 20:35:09
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0