Mer familj

Tack far!

För att du tänker på mig...

Det är guld värt det du gör.

Vill bara att du ska veta...





Livet är idag

Tider som varit
Tider som flytt
Man ser aldrig riktigt
Vad de betytt

Men långt där inne
Finns känslan kvar
Det kallas för minne
Det som vi har

I minnet vi sparar
Det vi vill ha
Det som vi klarar
Det som är bra

Vissa saker
Göms där intill
Vissa saker
Fast man ej vill

Fundera ej på
Vad du har gjort
Om du gjort så
Eller gjort det för fort

Livet är här
Vi lever det idag
Om du mig nu bär
Är jag nöjd och glad

Tider som varit
Tider som flytt
Men ser ej riktigt
Vad de betytt






Kommentarer
Far

Tack söta dotter!!!!

2009-06-18 @ 14:51:33
Mia

sant

2009-06-18 @ 16:45:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0