Dilemma

Usch...

Har hamnat i ett riktigt dilemma... Hur kunde det bli så? Och egentligen är det inte alls mitt fel. Tvärtom.

Jag har följt den oskrivna lag som gäller, ändå sitter jag inklämd mellan olika människor där någon i slutändan kommer inse vad de gått miste om och blir smått irriterad.
Eller kanske inte... De kanske såg att de hade sin chans och står upp rakryggat för de val de gjorde?

Jag ska nog inte oroa mig i onödan?

Men det är ju lätt. NOT

Usch...

"Vi kan bara vänta och se, för jag har ingen bättre idé..."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0