Jag vann!

Ännu en gång vann jag över teknikens profession!

Min nya dator slogs ut av virus för en tid sedan, men tji fick virusmarodören. Från att bara nå bluescreen så är jag ju här nu som ni ser.

Jag bråkade rejält med vår skrivare när nydatorn skulle använda den också, och nu uppstod samma sak igen, men dock med helt andra varningsmeddelanden och helt andra problem än gång ett. Jag har länge slitit mitt hår över hur en relativt ny fotoskrivare med usbanslutning kan krångla så mkt i kommunikationen med datorn. När den dessutom har bestämt sig för att torka in färgerna så den bara kan skriva i svart förstår jag ännu mindre vad vi egentligen ska ha den till. Men skam den som ger sig! Nu är den igång! Jag kan ju inte låta en skrivare få övertaget över mänskligheten.


Nu får den dock fylla en framtida funktion som svartvit fakturaskrivare.
Om en dryg timme kommer ny färgskrivare införskaffas.



Kommentarer
annelie

Hejsan! va kul att du hittat till min blogg:) å jag till din. Ses igen på bloggarna:) Annelie med MysMinea

2010-10-28 @ 12:26:31
URL: http://mysminea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0