Kia Sportage


Funderade just på tevereklamen för Kia Sportage.


"Just nu, kompletta vinterhjul på köpet, värde 16 000:-"

Är det verkligen så smart att upplysa kunden om hur dyrt det kommer bli att byta däck på en sådan bil? Eller hur dyrt det blir om du råkar köra punktering där nytt däck och ev. fälg behövs? Att det är dyrt vet man ju, och någonstans i bakhuvudet har man ju det i minnet. Men inte är det något jag vill ha skrivet på näsan när det väl är dags för köp!

Enligt mig, inte en vidare genomtänkt reklam. Jag får gärna saker på köpet, men då helst dyra saker som höjer värdet på bilen istället för dyra saker som påminner mig om hur dyrt det kommer bli för mig såsmåningom.



Kommentarer
carro

jaså, du ska köpa ny bil? ;o

2010-10-17 @ 19:38:17
URL: http://carolinawillig.blogg.se/
carro

jaså, du ska köpa ny bil? ;o

2010-10-17 @ 19:38:29
URL: http://carolinawillig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0