Blott en dag...

...ett ögonblick i sänder...

Jag sitter och gör en present till en mycket, mycket god vän som ligger mig varmt om hjärtat, och tårarna rinner. De rinner, och rinner och rinner... Jag vill vara hos henne, lyfta henne när hon har det svårt och ge henne av mig själv.

Hon är så stark. Utåt.
Hon är så fin. Utåt.
Hon är så korrekt. Utåt.


Men jag vet, att där inne, ser det helt annorlunda ut. Och jag vill att hon, och alla ni andra i samma situation, ska veta att jag vet.

Jag vet
Jag ser
Jag känner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0