Saknad och älskad.


För alltid i våra hjärtan...

Du är saknad. Det har nu gått ett och ett halvt år sedan jag senast såg in i dina skojfriska ögon.

Jag satt och läste lite om Alice första tid. Tänk om du hade fått vara med och se hur underbar Alice har hunnit bli nu. Och hur lik hon är dig och morfar i sin finurlighet och i sina hyss. I sin klokhet och envishet. Men du kanske ser...
Du kanske ser fina fina du...

Du hade så mycket kvar i ditt liv.
Vi finns kvar, alla vi som älskar dig.
Du togs för tidigt från oss.
Sorgen är fortfarande tung att bära.

Varma tankar till dig...

Fina, älskade, finurliga...

*mycket tårar på min kind*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0