Veckans sämsta

Veckans bottennapp måste vara kommentaren jag fick på sms efter att ha ursäktat att vi inte hade möjlighet att åka tur och retur till Sthlmstrakten över dagen genom att förklara vår otroligt pressade situation.

"Vad duktig du är på att hitta på saker och thing"

Jag blev helt matt. Det hör till ovanligheterna att jag förklarar i detalj, men ibland vill man bara få förklara och inte bara verka nonchalant och säga nej utan anledning. Jag borde bara strunta i kommentaren, men den har fått mig att må otroligt dåligt i flera dagar.

En helt betydelselös kommentar från en i framtiden helt betydelselös person!!!

Men ändå... Jag blir arg på mig själv när jag mår dåligt av nåt sånt. Men jag som håller ärlighet så högt tar så otroligt illa vid mig när jag blir beskylld för att ljuga. Speciellt när man öppnat en liten del av sitt hjärta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0